Технічна підтримка
ЗАПИТАННЯ ТА ВІДПОВІДІ
Що робити, коли послуга не працює?
Що робити, коли послуга не працює?
Найперше, що необхідно виконати це:
1. Перевірити щільність підключення Інтернет кабелю до пристрою.
2. Перезавантажити активне обладнання (медіаконвертор, ONU-термінал, Wi-Fi роутер, ТВ приставка)
3. Після перезавантаження має пройти деякий час (2-3 хвилини) перед тим, як обладнання повністю завантажиться.
Якщо дані дії не допомогли телефонуйте до абонентської підтримки за телефонами:
(063) 623-00-99
(096) 623-00-99
(095) 623-00-99
Наші фахівці завжди допоможуть Вам у вирішенні питання!
Як налаштувати Wi-Fi роутер (маршрутизатор)
Як налаштувати Wi-Fi роутер (маршрутизатор)
• Підлючитись кабелем, який іде у комплекті до роутера. Зайти в налаштування Wi-Fi роутера. Для цього необхідно в адресній строці браузера ввести IP адресу роутера. Зазвичай — це 192.168.0.1 або 192.168.1.1 та ввести логін (зазвичай — це admin) і пароль ( зазвичай — це admin )
• Тип підключення обираємо PPPOE, де вводимо Логін і Пароль, які видавалися Вам при підключенні та надсилались смс повідомленням.
• Налаштовуємо бездротову мережу. Для цього необхідно в полі «Назва бездротової мережі» ввести назву мережі. Наприклад: HOME77. Після цього на вкладці «Безпека мережі» вводимо ключ, обовязково 8-ми значний. Наприклад: 73752325
• Збегіраємо всі надаштування. Ваш роутер готовий до користування.
Налаштування є приблизними, та залежать від типу роутера, від виробника та від інших параметрів.
Як налаштувати підключення до мережі Інтернет?
Як налаштувати підключення до мережі Інтернет?
Натискаємо кнопку «Пуск», вибираємо пункт «Панель Управления». У вікні, що відкрилося, вибираємо пункт «Просмотр состояния сети и задач». Тепер клацаємо «Настройка нового подключения или сети». Далі вибираємо «Подключение к Интернету», «Далее».
Потім натискаємо «Высокоскоростное (с РРРоЕ)». Тепер уважно вносимо інформацію, надану Вам при підключенні, що міститься в «смс повідомленні»: Для зручності відмічаємо пункти «Отображать вводимые знаки» і «Запомнить этот пароль». Після цього тиснемо «Подключить». Тепер можна перейти до перегляду сторінок в мережі Інтернет.
Для встановлення підключення наступного разу, клацніть по значку мережі в системному треї (біля годинника), виберіть «LUXnet», «Подключение».
Якщо дані дії не допомогли телефонуйте до абонентської підтримки за телефонами:
(063) 623-00-99
(096) 623-00-99
(095) 623-00-99
Наші фахівці завжди допоможуть Вам у вирішенні питання!
При підключенні до Інтернету видає помилку.
При підключенні до Інтернету видає помилку.
Помилки Інтернет з’єднання:
Помилка 691 — » Ім’я користувача допустимі в цьому домені «
Причина: Помилка аутентифікації при успішній авторизації (процес успішно закінчився з негативним результатом )
Дії: Поправити Логін / Пароль !
Швидше за все, Ви не вірно вказали ім’я користувача та пароль. Переконайтеся, що у вас латинська розкладка клавіатури і чи не горить CapsLock. Так само ймовірно, що ваш користувач заблокований. Увійдіть на сервер статистики та перевірте баланс. Якщо баланс позитивний, але з’єднання з інтернет встановити не можливо , телефонуйте в абонентську підтримку (063) 623 00 99, (096) 623 00 99, (095) 623 00 99.
Помилка 678 — «Відповідь від сервера не отримана»
Причина: Не дійшов PPPoE запит — немає фізичного з’єднання з портом провайдера, не підключений мережевий кабель, некоректно працює брандмауер.
Дії: Фізично: Перевірити чи підключений кабель до комп’ютера Логічно: Пуск -> Підключення -> Відобразити всі мережеві підключення -> підлючення по локальній мережі -> Пр.кн. миші -> Підтримка -> Дивитися тип адреси, повинен бути присвоєний DHCP адрес.
Помилка 651 — » Відповідь від сервера не отримана», «Зазначена адреса недійса, або ваш віддалений сервер не функціонує».
Причина : Не встановлено з’єднання «Підключення по локальній мережі» або пошкодження мережевого кабелю.
Дії: Відкрийте Пуск — > Панель управління -> Мережеві підключення і двічі клікніть на Підключення по локальній мережі . Якщо відкрилося віконце [ Стан ] — все нормально . Якщо ж немає, в меню дії виберіть команду Увімкнути. Якщо не допомогло, спробуйте відключити засоби захисту (брандмауеров , антивіруси) — можливо вони неправильно налаштовані і блокують доступ. Після виконаної операції пробувати підключитися до Інтернету LUXnet. Якщо не допомогло — спробуйте перезавантажити комп’ютер — дуже часто така помилка виникає у випадку некоректної ініціалізації драйвера пристроїв при старті Windows 7. Якщо мережа та Інтернет все ж не працює, телефонуйте в абонентську підтримку (063) 623 00 99, (096) 623 00 99, (095) 623 00 99.
Помилка 720 — «Немає з’єднання з сервером»
Причина: Були встановлені невірні драйвера на мережеву карту.
Дії: Завантажити і запустити утиліту Завантажити утиліту
Помилка 768 — Відповідь від сервера не отримано, не отримує DHCP адресу.
Причина: Не дійшов PPPoE запит — немає фізичного з’єднання з портом провайдера, не підключений мережевий кабель, некоректно працює брандмауер.
Дії: Відкрийте Пуск — > Панель управління -> Мережеві підключення і двічі клікніть на Підключення по локальній мережі. Якщо відкрилося віконце [ Стан ] — все нормально . Якщо ж немає, в меню дії виберіть команду Увімкнути. Якщо не допомогло, спробуйте відключити засоби захисту (брандмауеров , антивіруси) — можливо вони неправильно налаштовані і блокують доступ. Після виконаної операції пробувати підключитися до Інтернету LUXnet. Якщо не допомогло — спробуйте перезавантажити комп’ютер — дуже часто така помилка виникає у випадку некоректної ініціалізації драйвера пристроїв при старті Windows 7. Якщо мережа та Інтернет все ж не працює, телефонуйте в абонентську підтримку (063) 623 00 99, (096) 623 00 99, (095) 623 00 99.
Помилка 769 — «Вказане призначення недосяжно», » Зазначена адреса недійсна, або віддалений сервер не функціонує» .
Причина: Не встановлено з’єднання «Підключення по локальній мережі».
Дії: Відкрийте Пуск — > Панель управління -> Мережеві підключення і двічі клікніть на Підключення по локальній мережі . Якщо відкрилося віконце [ Стан ] — все нормально . Якщо ж немає в меню дію виберіть команду Увімкнути. Якщо не допомогло спробуйте відключити засоби захисту (брандмауеров , антивіруси) — можливо вони неправильно налаштовані і блокують доступ. Після виконаних дій пробувати підключитися до Інтернету LUXnet . Якщо мережа та Інтернет все ж не працює, в абонентську підтримку (063) 623 00 99, (096) 623 00 99, (095) 623 00 99.
Від чого залежить швидкість Інтернету?
Від чого залежить швидкість Інтернету?
Швидкість Інтернету — це специфічна річ. Вона залежить від багатьох чинників і від них багато що залежить. Існує маса причин, які можуть «гальмувати» швидкість доступу в Інтернет. Це може бути ліміт з’єднань в операційній системі, завантаженість сервера, з якого в даний момент проводиться завантаження, закачування, перегляд сторінок, онлайн перегляд. Найчастіше, це найбільш відвідувані сторінки в Інтернеті: соціальні мережі, мережі зберігання даних і т.д.
Швидкість Інтернету може відрізнятися в кілька разів залежно від часу доби. Важливо, на який сайт Ви заходите. Деякі ресурси відкриваються швидко, деякі дуже довго. Це залежить від самого сайту, який Ви хочете відкрити. Одні сайти можуть використовували налагоджені системи, перебувати на якісному хостингу (місце, де зберігається сайт ), інші ж можуть бути застарілими і не здатними швидко працювати.
Швидкість передачі даних залежить від якості роутера, відстані, перепон, зашумлення радіоканала, якість клієнтського адаптера, не сумісність пристроїв і т.д.
Причина №1. Всі пристрої підключені по WiFi.
Опис: при одночасному підключенні великої кількості пристроїв, продуктивність WiFi так само може знижуватися в силу того, що всі вони ділять єдину точку обміну. А точка в одну одиницю часу може працювати тільки з одним пристроєм.
Рекомендації №1: всі стаціонарні пристрої, тобто комп’ютери, ТВ-приставки, ігрові приставки, телевізори з функцією Smart-TV і т.д., рекомендується підключити до роутера кабелем.Для цього можна використовувати наявні в більшості роутерів порти LAN.
Рекомендація №2: постарайтесь розташувати Wi-Fi-роутер по центру житла на відкритому просторі. Так, щоб до кожної кімнати була приблизно однакова відстань.Найкраще, коли між роутером та комп’ютером нема стін, або є не більше однієї. Варто також враховувати матеріал стін (залізобетон – більша перешкода, ніж гіпсокартон чи дерево). Не варто розміщувати роутер поряд з великими металевими предметами (металеві стелажі чи сейфи).Роутери можуть перегріватись і через це нестабільно працювати. Тому не рекомендується встановлювати їх на глухих закритих полицях, біля радіаторів опалення, на інші електроприлади. Не ставте роутер на кухні. Мікрохвильові печі можуть використовувати ту ж частоту, що й Wi-Fi-роутери (2,4 ГГц). Дорожчі моделі бездротових роутерів уміють працювати в діапазоні 5 ГГц (802.11a). Деякі користувачі ставлять роутери на шафи і нахиляють антени горизонтально, тим самим погіршуючи сигнал. Розташуйте антену вертикально, вказуючи прямо вгору. Якщо роутер має кілька антен, то їх краще направляти в одному напрямку.
Причина №2. Велика кількість WiFi мереж навколо.
Опис: більшість сучасних роутерів працює в одному і тому ж радіодіапазоні 2.4 GHz. При правильних налаштуваннях і дотриманні стандартів у цьому діапазоні може поміститися не більше 3-4 WiFi мереж, які не будуть заважати один-одному. Якщо Ви на своєму ноутбуці або мобільному пристрої бачите більше 3-4 WiFi мереж, значить мережі однозначно заважають один-одному і це позначається в першу чергу на швидкості роботи WiFi.
Рекомендації: за допомогою додаткового ПЗ знайти найбільш вільний діапазон частот і налаштувати Вашу WiFi-зону на роботу в цьому діапазоні. Прикладами такого ПЗ можуть бути безкоштовні програми WiFi Analyzer для Android або Metageek inssider для Windows.
Причина №3. Велика кількість перешкод в WiFi діапазоні.
Опис: діапазон 2.4 GHz є досить зашумлений. В цьому діапазоні працюють деякі побутові прилади, сучасні радіотелефони. Так само в цьому діапазоні працюють різні радіо-гаджети для комп’ютера, такі як радіомишки і радіоклавіатури. Багато моделей радіокерованих іграшок так само використовує цей діапазон. Всі ці пристрої будуть перешкодою для вашої WiFi мережі і це буде позначатися в першу чергу на швидкості її роботи.
Рекомендації: основний метод вирішення проблеми — використання для роботи WiFI діапазону 5GHz.
Причина №4. Перевантаження конкретного ресурсу (величезна кількість користувачів, що одночасно підключаються до певного ресурсу, а особливо, коли це безкоштовний ресурс, що не гарантує стабільне зєднання, безперебійність, якість і т.д.).
Рекомендації: використовувати перевірені стабільні ресурси:
https://www.netflix.com/ua/
Якщо всі ці рекомендації не допомагають і у Вас всеодно погана швидкіть, якість, стабільність – обов’язково телефонуйте та залишайте заявку на пошкодження:
(063) 623 00 99
(096) 623 00 99
(095) 623 00 99
Наші фахівці перевірять Вашу лінію, швидкість, що повинна відповідати тарифному плану.
Наші фахівці завжди допоможуть Вам у вирішенні будь-якого питання!
Швидкість через бездротовий сигнал Wi-Fi
Швидкість через бездротовий сигнал Wi-Fi
Стандарт Wi-Fi, який використовує роутер та мережева карта, яка приймає цей сигнал (802,11b/g/n/ac). Наприклад, застарілий роутер або застарілий мережевий адаптер в ноутбуці, який працює в стандарті 802,11g, в умовах багатоквартирного будинку знижує швидкість максимум до 15-20 Мбіт / с.
• Частота передачі даних, яку використовує роутер і на якій працює бездротовий адаптер (2,4 Ггц / 5 Ггц).
Підтримка частоти 5 Ггц дозволяє помітно збільшити швидкість Wi-Fi в побутових умовах.
• Площа і конфігурація квартири, матеріал і товщина внутрішніх стін.
Для покриття бездротовою мережею квартир площею понад 50-70 кв. потрібно встановлювати більш потужне Wi-Fi обладнання, іноді комбінацію з декількох пристроїв.
• Місце розміщення роутера.
Установка роутера за металевими дверима, в щитку або в шафі, особливо металевій, негативно впливає на якість прийому Wi-Fi в квартирі.
• Перешкоди від інших Wi-Fi-мереж, що працюють в одному і тому ж діапазоні (2,4 Ггц).
Проблема зниження швидкості Wi-Fi через перешкоди від сусідських мереж вирішується вибором найменш завантаженого каналу в налаштуваннях роутера, заміною роутера на більш потужний, який підтримуює 2 частотних діапазони (2,4 Ггц і 5 Ггц).
Як перевірити швидкість Інтернету?
Як перевірити швидкість Інтернету?
Підключіться кабелем від Wi-Fi роутера до вашого комп’ютера в мережевий адаптер.
Закрийте всі програми, які можуть споживати Інтернет та залишити один браузер з однією відкритою вкладкою для перевірки швидкості.
• від 1 до 5 Мбіт / с: дуже низька швидкість, на якій можна спробувати відкрити деякі сайти, користуватися YouTube буде важко
• від 5 до 10 Мбіт / с: низька швидкість, при якій можна переглядати інтернет-сторінки без відео
• від 10 до 20 Мбіт / с: швидкість, при якій можна переглядати відео не більше чим на двох пристроях
• від 20 до 50 Мбіт / с: швидкість, прийнятна для завантаження фото і відеоконтенту в соцмережах, перегляду відео в Youtube в Full HD на декількох пристроях
• від 50 до 100 Мбіт / с: високий показник, що дозволяє комфортно переглядати відео в Інтернеті і канали Youtube в 4К одночасно на багатьох пристроях
• від 100 Мбіт / с до 1 Гбіт / с: супершвидкісний Інтернет. Зараз гігабітний Інтернет в Україні — це найбільш швидкий доступ до світової та української мережі, який забезпечує максимально зручне сполучення
Як перевірити баланс особового рахунку?
Як перевірити баланс особового рахунку?
Необхідно увійти в особистий кабінет. Для цього необхідно знати логін і пароль, який видається Вам при укладанні Договору на користування послугами.
У випадку втрати логіна і пароля для входу в Особистий кабінет Вам необхідно звернутися до Центру обслуговування абонентів компанії для відновлення втрачених реквізитів.
Як оплатити послуги за Інтернет і Телебачення?
Як оплатити послуги за Інтернет і Телебачення?
1. Термінали EASYPAY
Термін зарахування коштів: миттєво. Комісія згідно тарифного плану.
2. В ОСОБИСТОМУ КАБІНЕТІ. VISA | MASTERCARD
Поповнення рахунку з особистого кабінету Банківською картою VISA, MASTERCARD.
Для проведення оплати необхідно увійти в особистий кабінет з логіном і паролем.
Термін зарахування коштів: миттєво. Комісія згідно тарифного плану.
ВХІД В ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ
ІНСТРУКЦІЯ ЯК ОПЛАТИТИ
3. EASYPAY ONLINE. VISA | MASTERCARD
Поповнення рахунку на сайті EASYPAY Банківською картою VISA, MASTERCARD.
Для проведення оплати необхідно перейти на сторінку оплати, ввести особовий рахунок, сумму поповнення та реквізити Вашої карти.
Термін зарахування коштів: миттєво. Комісія згідно тарифного плану.
ПЕРЕЙТИ ДО ОПЛАТИ
4. ПРИВАТБАНК
Банківські реквізити ТОВ «ЛЮКС.НЕТ»:
Код ЄДРПОУ: 36105639
МФО: 305299
IBAN № UA883052990000026006026411807 в АТ КБ «ПРИВАТБАНК»
В поле призначення платежу вказати Ваш особовий рахунок
Строк зарахування коштів: від 1 до 3 банківських днів.
Як призупинити послугу на певний період часу?
Як призупинити послугу на певний період часу?
Якщо Вам тимчасово не потрібен Інтренет, Ви можете призупинити послугу терміном до 3-х місяців.
Для цього необхідно зателефонувати в абонентську підтримку, назвати особовий рахунок і оператори призупинять Вам послугу.
У період призупинення щомісячна вартість тарифного пакета не оплачуються.