Відповіді на запитання (FAQ)


  

Відповіді на запитання (FAQ)

 

  

1. Як налаштувати підключення до мережі Інтернет?

 
2. Помилки при підключенні до Інтернету

 

3. Від чого залежить швидкість в Інтернеті? 

 

4. Як перевірити свій баланс?

 

5. Як оплатити за послуги?

 

 

 

1. Як налаштувати підключення до мережі Інтернет?

 

   Вам необхідно завантажити файл, який автоматично створить підключення до Інтернету. Поставити галочку - вказати дані авторизації, ввести Ваше ім'я користувача і пароль. далі програма створить підключення і виведе ярлик на робочий стіл з ім'ям LUXnet.

 

Завантажити программу автоматичного створення підключення до мережі Інтернет 

 

  

2. При підключенні до Інтернету видає помилку.

  

Помилки Інтернет з'єднання:

 

Помилка 691 - " Ім'я користувача допустимі в цьому домені "

 

Причина: Помилка аутентифікації при успішній авторизації (процес успішно закінчився з негативним результатом )

 

Дії: Поправити Логін / Пароль !

 

   Швидше за все, Ви не вірно вказали ім'я користувача та пароль. Переконайтеся, що у вас латинська розкладка клавіатури і чи не горить CapsLock. Так само ймовірно, що ваш користувач заблокований. Увійдіть на сервер статистики та перевірте баланс. Якщо баланс позитивний, але з'єднання з інтернет встановити не можливо , телефонуйте в техпідтримку ( 04133 ) 5-23-86, ( 063) | ( 096) | ( 096) 623-00-99 | ( 097 ) 512-18-85.

 

 

Помилка 678 - "Відповідь від сервера не отримана"

 

Причина: Не дійшов PPPoE запит - немає фізичного з'єднання з портом провайдера, не підключений мережевий кабель, некоректно працює брандмауер.

 

Дії: Фізично: Перевірити чи підключений кабель до комп'ютера Логічно: Пуск -> Підключення -> Відобразити всі мережеві підключення -> підлючення по локальній мережі -> Пр.кн. миші -> Підтримка -> Дивитися тип адреси, повинен бути присвоєний DHCP адрес.

  

 

Помилка 651 - " Відповідь від сервера не отримана", "Зазначена адреса недійса, або ваш віддалений сервер не функціонує".

 

Причина : Не встановлено з'єднання «Підключення по локальній мережі» або пошкодження мережевого кабелю.

 

Дії: Відкрийте Пуск - > Панель управління -> Мережеві підключення і двічі клікніть на Підключення по локальній мережі . Якщо відкрилося віконце [ Стан ] - все нормально . Якщо ж немає, в меню дії виберіть команду Увімкнути. Якщо не допомогло, спробуйте відключити засоби захисту (брандмауеров , антивіруси) - можливо вони неправильно налаштовані і блокують доступ. Після виконаної операції пробувати підключитися до Інтернету LUXnet. Якщо не допомогло - спробуйте перезавантажити комп'ютер - дуже часто така помилка виникає у випадку некоректної ініціалізації драйвера пристроїв при старті Windows 7. Якщо мережа та Інтернет все ж не працює, телефонуйте в техпідтримку ( 04133 ) 5-23-86 , ( 063) | ( 096) | ( 095) 623-00-99 | ( 097 ) 512-18-85.

 

 

Помилка 720 - "Немає з'єднання з сервером"

 

Причина: Були встановлені невірні драйвера на мережеву карту.

 

Дії: Завантажити і запустити утиліту Завантажити утиліту

 

 

Помилка 768 - Відповідь від сервера не отримано, не отримує DHCP адресу.

 

Причина: Не дійшов PPPoE запит - немає фізичного з'єднання з портом провайдера, не підключений мережевий кабель, некоректно працює брандмауер.

 

Дії: Відкрийте Пуск - > Панель управління -> Мережеві підключення і двічі клікніть на Підключення по локальній мережі. Якщо відкрилося віконце [ Стан ] - все нормально . Якщо ж немає, в меню дії виберіть команду Увімкнути. Якщо не допомогло, спробуйте відключити засоби захисту (брандмауеров , антивіруси) - можливо вони неправильно налаштовані і блокують доступ. Після виконаної операції пробувати підключитися до Інтернету LUXnet. Якщо не допомогло - спробуйте перезавантажити комп'ютер - дуже часто така помилка виникає у випадку некоректної ініціалізації драйвера пристроїв при старті Windows 7. Якщо мережа та Інтернет все ж не працює, телефонуйте в техпідтримку ( 04133 ) 5-23-86 , ( 063) | ( 096) | ( 095) 623-00-99 | ( 097 ) 512-18-85.

 

Помилка 769 - "Вказане призначення недосяжно", " Зазначена адреса недійсна, або віддалений сервер не функціонує" .

 

Причина: Не встановлено з'єднання «Підключення по локальній мережі».

 

Дії: Відкрийте Пуск - > Панель управління -> Мережеві підключення і двічі клікніть на Підключення по локальній мережі . Якщо відкрилося віконце [ Стан ] - все нормально . Якщо ж немає в меню дію виберіть команду Увімкнути. Якщо не допомогло спробуйте відключити засоби захисту (брандмауеров , антивіруси) - можливо вони неправильно налаштовані і блокують доступ. Після виконаних дій пробувати підключитися до Інтернету LUXnet . Якщо мережа та Інтернет все ж не працює, телефонуйте в техпідтримку ( 04133 ) 5-23-86, ( 063) | ( 096) | ( 095) 623-00-99.

 

 

3. Від чого залежить швидкість Інтернету?

 

   Швидкість Інтернету - це специфічна річ. Вона залежить від багатьох чинників і від них багато що залежить. Існує маса причин, які можуть "гальмувати" швидкість доступу в Інтернет. Це може бути ліміт з'єднань в операційній системі, завантаженість сервера, з якого в даний момент проводиться завантаження, закачування, перегляд сторінок, онлайн перегляд. Найчастіше, це найбільш відвідувані сторінки в Інтернеті: соціальні мережі, мережі зберігання даних і т.д.

 

   Швидкість Інтернету може відрізнятися в кілька разів залежно від часу доби. Важливо, на який сайт Ви заходите. Деякі ресурси відкриваються швидко, деякі дуже довго. Це залежить від самого сайту, який Ви хочете відкрити. Одні сайти можуть використовували налагоджені системи, перебувати на якісному хостингу (місце, де зберігається сайт ), інші ж можуть бути застарілими і не здатними швидко працювати.

 

Від чого залежить швидкість завантаження з торрентів ?

 

Якщо роздача / закачування не йде або йде, але дуже повільно.

 

 Швидкість далеко не завжди залежить від Вас, вона залежить від всіх пірів, підключених до роздачі і найчастіше від їх кількості (зазвичай, чим їх більше, тим вище швидкість).

 

1 . Якщо на закачуванні торрент , на якому мало пірів ( 1-5 штук).

 

   Не чекайте великої швидкості закачування. Найчастіше вона може бути взагалі нульовою , так як у когось з пірів закрито порти, у когось слабкий канал, у когось в клієнті багато завдань , у якихось пірів з Вами поганий зв'язок (навіть якщо у нього широкий канал ), загалом, причин маленькій швидкості маса !

 

   Великої швидкості слід очікувати тільки за наявності великої кількості пірів . Велика швидкість також може спостерігатися при малій кількості пірів, якщо Вам вдалося підключитися до піру з Вашої мережі (як правило якість та швидкість зв'язку всередині однієї локальної мережі значно вище, ніж між двома довільними комп'ютерами в Інтернеті).

 

2 . Якщо на роздачі торрент , на якому, наприклад , 30 лічерів і 300 сідів.

 

  Очікувати великої швидкості віддачі при цьому не слід , вона може бути навіть нульовою , так як на кожного Лічера припадає 10 сідів і ймовірність того , що лічер підключиться саме до Вас, мала.

 

Де можна дізнатися число лічерів / сідів ?

 

 

   Число лічерів / сідів можна подивитися в клієнті . Якщо ваш клієнт не вказує таку інформацію , то її можна подивитися в докладній статистиці пірів потрібної вам роздачі , але інформація деколи там може бути трохи застарілою.

 

  4. Як перевірити свій баланс?

 

      Для входу в « Особистий кабінет » Вам необхідно знати логін і пароль, який видається Вам при укладанні Договору на користування послугами.

 


 

Вхід в особистий кабінет - для всіх діючих абонентів

  


 

В особистому кабінеті є розділи:

 

Інформація про користувача:

 

   Особисті дані користувача ( Логін, ПІБ, адреса, телефон, залишок на рахунку ) якщо якась інформації змінилася, просимо написати повідомлення

 

Internet:

 

   У цьому пункті Ви можете побачити ваш тарифний план, статус включений або відключений Інтернет ( заморожений, або відключений за несплату )

 

Документи:

 

   Якщо необхідно, Ви зможете сформувати рахунок для проплат через банк, з реквізитами нашої фірми, і Вашими даними

 

   У випадку втрати логіна і пароля для входу в « Особистий кабінет » Вам необхідно звернутися до Центру обслуговування абонентів компанії для відновлення втрачених реквізитів. 

 

 

 

5. Як оплатити послуги?

     

   Оплатити послуги через банк ( реквізити для оплати послуг через банк розміщені в Публічному договорі ).

 

Поповнення рахунку з особистого кабінету

 

1. Для оплати послуг з особистого кабінету необхідно підключитись до Інтернету та Увійти в особистий кабінет.

 

 

 

 

 

 

Введіть CVV код Вашої карти (3-х значне число, що знаходиться на іншій стороні карти)

 

 

   Прийом платежів здійснюється в режимі он-лайн. Кошти зараховуються на баланс миттєво. Тому після оплати, Ви одразу отримаєте доступ до мережі Інтернет.

 

   Даний сервіс дозволить Вам розраховуватись за отриманні послуги з дому або будь-якого іншого місця, де є доступ до мережі Інтернет.

 

   Всі платежі з платіжних карток здійснюються у відповідності до вимог міжнародного стандарту безпеки даних індустрії платіжних карток, до якого  належать міжнародні платіжні системи Visa та MasterCard. Введення реквізитів платіжних карток здійснюється суворо на захищеному сервері процесінгового центру банку.